Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací podkategorii Obchodních podmínek.

Odmítnout vše můžete zde.

 

 

Kotlíky na oheň

 

Smaltované kotlíky

 

Nejprodávanější smaltovaný kotlík:

Smaltovaný kotlík 16 L + nerezová naběračka

Smaltovaný kotlík 16 L + nerezová naběračka

 

 

ZBOŽÍ V AKCI

NOVINKY

arr3Smaltovaný kotel 80 L + smaltované talíře 12 ks PLUS 600Kotlíková souprava obsahuje: Smaltovaný kotel. Objem: 80 L. Smaltované talíře. 12 ks. Smaltovaná...

ANKETA

Jaký kotlík používáte ?

Smaltovaný kotlík 37% Nerezový kotlík 22% Mědený kotlík 19% Litinový kotlík 22%

KONTAKTY

enet corp, s.r.o.
Sklad: Areál PD - Viničné
Družstevná ulica 33, 900 23, Viničné, Slovensko
tel: SHOP-objednat tovar: +421 905 580 562
info@levnekotliky.cz
Sklad/Tech. info/Stav objednávek:+421 948 212 600
Reklamace: +421 948 212 600

VŠE O NÁKUPU » Řešení sporů (ARS)
Alternativní řešení sporů (ARS)

1) Nakupující má právo požádat prodávajícího o nápravu v případě, že má pocit, že prodávající porušil jeho práva nebo nevyřídil reklamaci ke spokojenosti spotřebitele.

Pokud prodávající na jeho žádost o nápravu porušení jeho práv spotřebitelů odpověděl zamítavě, případně na jeho žádost neodpověděl více než 30 dní spotřebitel může podat návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů subjektu alternativního řešení sporů (dále jen subjekt alternativního řešení sporů) podle zákona 391/2015 Sb. o alternativním řešení sporů.

Podle §3 zákona 391/2015 Sb. jsou ARS subjekty orgány a oprávněné právnické osoby. Mezi subjekty alternativního řešení sporů má spotřebitel právo volby. Návrh může spotřebitel podat způsobem určeným podle 12 zákona č. 391/2015 CFU

2) Seznam subjektů alternativního řešení sporů je možné najít na stránkách Ministerstva hospodářství SR-http://www.mhsr.sk/. Na uvedené stránce jsou zveřejněny i další důležité informace o alternativním řešení sporů pro spotřebitele.

3) V případě prodeje zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího má spotřebitel také právo obrátit se na prodávajícího s žádostí o nápravu (e-mailem na info@ikotliky.cz), pokud není spokojen se způsobem , kterým prodávající vybavil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva.

Pokud prodávající odpoví na tuto žádost zamítavě nebo na ni neodpoví do 30 dnů od jejího odeslání, spotřebitel má právo podat návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů subjektu alternativního řešení sporů (dále jen subjekt alternativního řešení sporů) podle zákona 391/2015 CFU

ARS subjekty jsou orgány a oprávněné právnické osoby podle §3 zákona 391/2015 CFU Návrh může spotřebitel podat způsobem určeným podle § 12 Zákona 391/2015 CFU Spotřebitel může podat návrh i prostřednictvím platformy alternativního řešení sporů online řešení sporů, která je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

4) Formou ARS mohou být řešeny pouze spory vyplývající ze smlouvy mezi prodávajícím a spotřebitelem a spory s touto smlouvou související, s výjimkou sporů podle ust. § 1 odst. 4 zákona č. 391/2015 CFU a sporů, jejichž hodnota nepřesahuje 20 EUR. Návrh na zahájení ARS se podává k subjektu alternativního řešení sporů podle ust. § 3 citovaného zákona, a to za pomoci k tomu určené platformy nebo formuláře, jehož vzor tvoří přílohu č. 1 citovaného zákona.

Subjekt ARS může od spotřebitele požadovat úhradu poplatku za zahájení ARS, maximálně však do výše 5 EUR s DPH. Pokud jsou na ARS příslušné několik subjektů, právo volby, kterému z nich podá návrh, má spotřebitel. Kromě ARS má spotřebitel právo obrátit se na věcně a místně příslušný obecný nebo rozhodčí soud.